برندسازی در بازار صنعتی (B2B)

عنوان پایان نامه: برندسازی در بازار صنعتی (B2B)

رشته: مدیریت، بازاریابی

تعداد صفحات: ۱۸

چکیده

در ادبیات بازاریابی، برندسازی صنعتی همانند بازار مصرفی مورد توجه قرار نگرفته است. مطالعات در حوزه برندسازی صنعتی نتایج متفاوت و درهمی را دربر دارد. تنوع کاربرد محصولات با برندهای مختلف صنعتی باعث سردرگمی خریداران می شود از طرفی قیمت بالای محصولات صنعتی و تاثیر فزاینده آن بر هزینه های تولید باعث کم اهمیت شدن استراتژیهای برندسازی برای این محصولات می شود. با وجود این شرایط، ادبیات برندسازی صنعتی به روشنی نشان می دهد که برندسازی برای کالاهای صنعتی زنده و درحال رشد و ترقی است. امروزه مدیران و محققان بازارهای صنعتی به تبعیت از بازار مصرفی، با درک ارزش و اهمیت برند و تاثیر فزاینده آن بر تصمیم خریداران، در حال سرمایه گذاری برای ایجاد برندهای قدرتمند به عنوان ابزاری برای ایجاد تمایز و خلق مزیت رقابتی پایدار،برای محصولات و شرکتهای خود هستند. البته برندسازی صنعتی برای همه عوامل فرایند خرید، کالاها و شرایط خرید، ضروری نیست اما درک و فهمیدن اینکه برندها چه زمانی بیشترین تاثیر را بر فرایند تصمیم خرید دارند برای تصمیم سرمایه گذاری در برند و تاثیر آن بر بازار و عملکرد مالی شرکت حیاتی است. این تحقیق با بررسی ادبیات برند صنعتی، سعی در تبیین مفاهیم، ابعاد و عناصر برند صنعتی دارد تا به عنوان راهنمایی برای استفاده محققین و مدیران حوزه برند صنعتی، در راه تحقیق و سرمایه گذاری برای ایجاد برند صنعتی بکار گرفته شود.

فهرست

چکیده

مقدمه

مفهوم برند

برندسازی در B2C

برندسازی در B2B

هویت برند صنعتی

ارزش ویژه برند صنعتی

ابعاد و عناصر برند صنعتی

کارکردها و فواید برندسازی صنعتی

رهنمودهای مدیریتی

نتیجه گیری

منابع و مآخذ

خرید فایل

ارسال اتوماتیک مطالب در وردپرس (WordPress)

مزیت این روش چیست؟

فرض کنید که 20000 (یا شاید خیلی بیشتر مثلا 90 هزار!) مطلب (به صورت کد html) همراه با عنوان دارید و می‌خواهید آن‌ها را در دامنه‌ی خود (به عبارت دیگر، سایت خود) منتشر کنید، ولی از طرفی وقت آن را ندارید که تک به تک مطلب‌ها را طبقه‌بندی و برچسب‌گذاری کنید و سپس ساعت و زمان انتشار آن‌ها را تک به تک در پنل وردپرس تنظیم کنید!

نگران نباشید از اینکه مطالب خود را به صورت آماده در فرمت html ندارید. اگر از پیش وبلاگ یا سایت داشته باشید (هر نوع وبلاگ یا سایتی که باشد) می‌توانید به راحتی مطالب آن را استخراج و در این رابطه به کار بگیرید.

Automatic content (مطالب خودکار) WordPress-Logo

چرا سایت خود را با وردپرس مدیریت کنیم؟

  • وردپرس یک سکوی انتشار شخصی پیشرفته، در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و بازمتن است. در وردپرس به سادگی، زیبایی، کارایی و پیروی از استانداردهای وب اهمیت بسیاری داده شده است. گستردگی افزونه‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت وبلاگ در حدی است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار کرده است.
  • وردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگدهی، وبسایت یا وبلاگی زیبا و قدرتمند استفاده کنید. مایلیم با افتخار اعلام کنیم که وردپرس باارزش و رایگان است.
  • بیش از دویست‌هزار نفر در دنیا از وردپرس فارسی برای برپا کردن خانه‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند. پیوستن شما به این خانواده، باعث افتخار ما خواهد بود.

ارسال اتوماتیک مطالب در WordPress

در این پست سعی می‌کنم روشی به شما معرفی کنم که با آن بتوانید هزاران مطلب را به طور همزان برچسب بزنید و طبقه بندی کنید، و تمام مطالب را در یک مرحله وارد سایت کنید. با این روش شما می‌توانید، مطالب خود را (هرچه هم که زیاد باشند مهم نیست!) در زمان دلخواه، در بازه‌ی زمانی دلخواه و در فواصل زمانی دلخواه روی دامنه‌ی خود (http://yourdomain.com) منتشر کنید. در یک فایل اکسل من تمام فرمول‌های لازم را نوشته‌ام که شما با کمک این فایل بتوانید «صدها یا هزاران مطلب را به صورت خودکار» در یک سایت وردپرسی منتشر کنید.

این فایل اکسل به دو بخش تقسیم شده است:

  1. Contents
  2. Info

1) Contents (محتوا) – عنوان و کد html

در این بخش شما باید عنوان و کد html را وارد کنید. عنوان همان عناوینی است که شما می‌خواهید در پست‌هایتان داشته باشید. کد html هم کد مطالب شما است.

  • عنوان ← در ستون A (نکته مهم: عنوان حداقل باید از دو کلمه تشکیل شده باشد)
  • کد html ← در ستون B

Automatic content (مطالب خودکار) - WordPress back up maker 1

2) Info (اطلاعات)

در این بخش شما باید این اطلاعات را وارد نمایید!

  1. برچسب و آدرس برچسب
    • نکته: آدرس برچسب بهتر است با الفبای لاتین (و چه بهتر به زبان انگلیسی ولی نه فینگلیش) نوشته شود.
    • بسته به محتوای سایت شما، می‌توانید برچسب‌های دلخواه خود را جایگزین این برچسب‌های نمونه بکنید (تا 100 عدد برچسب ممکن است! در این تصویر 15 مثال آورده شده است!).
  2. آدرس وبسایت یا همان دامنه (http://yourdomain.com): نکته: این قسمت نیز آنچنان مهم نیست!
  3. نام کاربری (نام کاربری شما در وبسایت): نکته: این قسمت نیز آنچنان مهم نیست! در داخل سایت هم می‌توانید آن را با یک کلیک تنظیم کنید!
  4. وضعیت پذیرش دیدگاه (comment): مایلید از طرف بازدیدکنندگان نظر دریافت کنید؟ یا مایل نیستید؟
    • Open: پذیرش دیدگاه
    • Closed: عدم پذیرش دیدگاه
  5. وضعیت پذیرش بازتاب (ping): مایلید از طرف سایت‌ها بازتاب دریافت کنید؟ یا مایل نیستید؟
    • Open: پذیرش بازتاب
    • Closed: عدم پذیرش بازتاب
  6. وضعیت پست: نکته: نیازی به تغییر future ندارید!
  7. تاریخ شروع: اولین پست ارسالی شما در این تاریخ و ساعت خواهد بود. بسته به نیاز خود آن را تغییر دهید.
    • نکته مهم: حتماً باید به میلادی باشد!
    • در تصویر ساعت نشان داده نشده است ولی در اکسل وجود دارد (در این اکسل ساعت 00:00:00 در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با کلیک بر روی این سلول [E2] به هر زمانی که بخواهید آن را تغییر دهید: محدودیتی وجود ندارد!)
  8. تعداد پست در روز
    • نکته: این گزینه درست زیر وضعیت پست قرار دارد (متأسفانه در تصویر مشخص نیست!)
    • فرض کنید که شما مایلید که در یک روز 50 مطلب منتشر شود: عدد 50 را وارد اکسل می‌کنید: به همین راحتی (در این اکسل عددی که نوشته شده 20 است!)
  9. شماره‌ی پست
    • نکته: اگر مطالب اولیه را از سایت تازه ساخته شده پاک کردید (منظورم برگه نمونه و سلام دنیا است!) شماره‌ی پست را همان 1 در نظر بگیرید، در غیر این صورت 3 در نظر بگیرد.

Automatic content (مطالب خودکار) - WordPress back up maker 2

اجرای دستور در اکسل

سلول‌هایی را که در کادر زرد در شکل زیر می‌بنید را کپی و در کادر قرمز بچسبانید (کادر قرمز و زرد در اینجا صرفاً برای نشان دادن مراحل به شما است!)

بدیهی است که تعداد سلول‌های عمودی (در ستون D) همان تعداد مطالب شما است.

بسته به قدرت CPU و قدرت عمومی کامپیوتر شما و نیز تعداد مطالب شما انجام محاسبات در اکسل به مقداری زمان نیاز دارد. با یک CPU نسبتاً ضعیف (قیمت حدود 150 هزار تومان) و با تعداد 10000 مطلب، این محاسبات در حدود 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم زمان نیاز دارد. پس از انجام محاسبات مشاهده می‌کنید که در ستون F کدهایی نوشته شده است.

Automatic content (مطالب خودکار) - WordPress back up maker 3

آخرین مرحله در ساختن back-up

در ستون F سلول‌های سبزرنگی وجود دارد. این سلول‌ها را باید کپی و در میان این فایل پِیست کنید (دریافت این فایل)

درون‌ریزی

حال فایل شما آماده است و می‌توانید آن را درون‌ریزی کنید.

Automatic content (مطالب خودکار) - WordPress back up maker 4

خرید فایل

نقش خانواده در ایجاد عزت نفس در نوجوانان

مشخصات فایل اصلی

  • عنوان اصلی مقاله: The role of the family in building adolescents’ self-esteem
  • سال انتشار: 2014
  • مجله: Procedia – Social and Behavioral Sciences
  • شماره مجله: 127
  • شماره صفحات: 193 – 189
  • لینک این مقاله در ScienceDirect

مشخصات فایل ترجمه شده

  • فرمت: docx و pdf
  • تعداد صفحه: 7 (همراه با منابع)
  • فونت: B Nazanin
  • اندازه‌ی کاغذ: A4
  • اندازه‌ی کلمات: 14pt

مقدمه

عزت نفس مفهومی است که با انگاره‌های خودشناسی و خودآگاهی مرتبط است. تلاش‌های متعددی برای تعریف عزت نفس صورت گرفته است. اکثر این تعاریف بر این نکته اتفاق نظر دارند که عزت نفس بیانگر چگونگی ارزیابی یک فرد از خود در رابطه با گروهی که به آن تعلق دارد، ارزش‌هایی که به او نسبت داده می‌شود، نگرش مثبت یا منفی نسبت به خود و همچنین سطح رضایت یک فرد از خود است (Baumeister، Campbell، Krueger و Vohs، 2003؛ Mongonea، 2010). چیزی که باعث تمایز عزت نفس از مفاهیم مشابه دیگر می‌شود، مولفه ارزیابی است (Davis-Hean، Sandler، 2001؛ Baban، 2003).

عزت نفسی جهانی و همگانی وجود دارد که شامل عوامل درونی (احساسات، ژنتیک، خصوصیات شخصیتی) و عوامل بیرونی (رویدادها، خانواده، شغل و غیره) می‌باشد. برخی پژوهشگران بین عزت نفس خصوصیتی (شاخصی ثابت در زمان که بخشی از شخصیت است) و عزت نفس وضعیتی (که تغییرپذیرتر بوده و متاثر از رویدادها، موقعیت‌ها و احساسات است (Gilovich، Keltner، و Nisbett، 2006؛ Lightfoot، Cole و Cole، 2009؛ Driscoll، 2013) تمایز قائل می‌شوند. شکلگیری عزت نفس ملزم پروسه‌ای طولانی است که با شکلگیری خودشناسی و خودآگاهی فرد همبستگی دارد. تکامل عزت نفس شامل برخی دوره‌های افت نیز هست، بخصوص در دوره‌های گذر از یک مرحله به مرحله دیگر یا از یک وضعیت به وضعیت دیگر، که مثلاً در دوران نوجوانی (بدلیل تغییرات روان تنی) یا در سنین بالاتر (بدلیل تغییر در وضعیت، بازنشستگی و تغییر در وظایف و مسئولیت‌ها) مشاهده می‌شود (Orth، Trzesniewski و Robins، 2010).

خرید فایل

طراحی وبسایت با سایت e-page و نرم افزار Adobe Dreamweaver CS3

فهرست مطالب

فصل اول: معرفی پژوهش

  • 1-1) مقدمه 1
  • 1-2) بیان مسئله 3
  • 1-3) اهمیت پژوهش 5
  • 1-4) اهداف پژوهش 6
  • 1-4-1) هدف آرمانی 6
  • 1-4-2) هدف اصلی پژوهش 6
  • 1-4-3) اهداف ویژه 6
  • 1-5) سؤالات پژوهش 6
  • 1-6) امکانات پژوهش 7
  • 1-7) محدودیت‌های پژوهش 7
  • 1-8) راهکارهای رفع محدودیتهای پژوهش 7
  • 1-9) ملاحظات اخلاقی 7
  • 1-10) تعریف واژگان 8

فصل دوم: مروری بر متون

  • 2-1) معرفی سرطان مری 11
  • 2-1-1) راه‌های تشخیص 12
  • 2-1-2) فاکتورهای خطرزای سرطان مری 17
  • 2-1-3) علائم سرطان مری 19
  • 2-1-4) مراحل سرطان مری 20
  • 2-1-5) راه‌های درمان 21
  • 2-1-6) راه‌های انتشار سرطان در بدن 31
  • 2-1-7) کنترل بیماری و درمان آن 32
  • 2-1-8) پیشگیری از ابتلا به سرطان مری 32
  • 2-1-9) مدیریت و کنترل درد برای سرطان مری 32
  • 2-1-10) انواع سرطان مری 36
  • 2-1-11) میزان بقا در سرطان مری 37
  • 2-1-12) راهکارهایی برای پیشگیری از سرطان 38

فصل سوم: روش پژوهش

  • 2-2) عصر اطلاعات 44
  • 2-2-1) وب جهان گستر 47
  • 2-2-2) تاریخچهی صفحات وب 48
  • 2-2-3) کاربردهای وب جهانی 49
  • 2-2-4) انواع وب سایت‌ها 50
  • 2-2-5) معرفی زبان‌های برنامه نویسی 53
  • 2-2-6) مراحل ایجاد یک وب سایت 54
  • 2-2-7) پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج از کشور 55
  • 3-1) نوع مطالعه 62
  • 3-2) محیط پژوهش 62
  • 3-3) ابزار پژوهش 62
  • 3-4) امکانات پژوهش 62
  • 3-5) محدودیتهای پژوهش 62
  • 3-6) ملاحظات اخلاقی 62

فصل چهارم: یافته‌ها

  • 4-1) مقدمه 64
  • 4-2) یافته‌های حاصل از پژوهش 64
  • 4-2-1) یافته‌های مربوط به هدف اول 64
  • 4-2-2) یافته‌های مربوط به هدف دوم 67
  • 4-2-3) یافته‌های مربوط به هدف سوم 102

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

  • 5-1) مقدمه 105
  • 5-2) تعیین محتوای علمی وبسایت آموزشی سرطان مری 105
  • 5-3) تعیین فضای اینترنتی و طراحی وبسایت معرفی بیماری سرطان مری 106
  • 5-4) ارزیابی وب سایت آموزشی طراحی شده 106
  • 5-5) نتیجه گیری 107
  • 5-6) پیشنهادات حاصل از این پژوهش 108
  • 5-7) پیشنهاد برای پژوهش‌های آتی 108

2-2-1) وب جهان گستر

پیدایش وب جهانگستر، جهان را با پدیدهای به نام وبسایت رو به رو ساخته است. وبسایتها از جمله نقاط اتصال و ارتباط کاربران با اطلاعات الکترونیکی می‌باشند. هر شرکت یا سازمان یا مؤسسه ای سعی می‌کند تا با استفاده از این پدیده نوین در دنیای مجازی جایی برای خود باز کند. امروزه وب جهان گستر با سرعت فزایندهای در تولید اطلاعات و دسترس پذیر کردن آن‌ها قسمتی از این نیاز را برآورده کرده است. از طرفی اینکه توانایی ایجاد وبسایت برای هر کسی که دانش اندکی از رایانه داشته باشد، خود باعث ایجاد وبسایتهای گوناگون شده است، که هر کدام کاربرهای مخصوص خود را دارند (مردانی نژاد و همکاران، 1391).

در شبکه جهانی وب نیز منابع ارزشمندی در زمینهی آموزش پزشکی وجود دارد که پژوهشگران و اساتید آموزش پزشکی باید به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. ولی مثل اکثر زمینههای علمی، این منابع به صورت متمرکز و یکجا در دسترس نیستند و به علاوه، با اطلاعات نادرست و غیر مرتبط آمیخته شده اند. این دو مشکل باعث شده است که بازیابی منابع در شبکهی اینترنت با مشکلاتی همراه شود (طاهره چنگیز و همکاران، 1391).

برای پیداکردن منابع موجود در وب، به طور معمول از سه ابزار اصلی استفاده می‌شود که عبارتند از موتورهای جستجو (search engines)، ابرموتورهای جستجو (meta searchengines) و راهنماهای موضوعی (subject directories). با اینکه موتورهای جستجو مهمترین و اصلیترین ابزار دستیابی به اطلاعات موجود در وب به شمار میروند، ولی چون در این ابزارها، گردآوری اطلاعات بدون دخالت انسان و توسط نرمافزار خزنده (Crawler) انجام میگیرد، بنابراین ممیزی کیفیت روی منابع اطلاعاتی نمایه شده صورت نمیپذیرد و در نتیجه هنگام جستجو ممکن است نتایج بسیار زیاد، نامرتبط و بی کیفیت بازیابی شود. از جمله ابزارهایی که برای دسترسی به منابع اطلاعات در وب به وجود آمده، راهنماهای موضوعی وب است. یک راهنمای موضوعی، مجموعهای از سایتها و صفحات وب است که توسط افراد متخصص، شناسایی، بررسی، تجزیه و تحلیل و نمایه سازی می‌شوند. در این راهنما، سایت های اینترنتی در یک نظام سلسله مراتبی موضوعی دسته بندی می‌شوند (طاهره چنگیز و همکاران، 1391).

2-2-2) تاریخچه صفحات وب

یک سامانه اطلاعاتی از پرونده‌های ابرمتنی متصل به هم است که از طریق شبکه جهانی اینترنت قابل دسترسی هستند. به کمک یک مرورگر وب می‌توان صفحات وب که شامل متن، تصویر، ویدیو و سایر محتویات چند رسانه ای هستند را مشاهده و به کمک ابر پیوندها در میان آن‌ها حرکت کرد. وب سایت مجموعه ای از فایل‌های مختلف اعم از تصاویر، متون و یا فایل‌های برنامه نویسی شده است که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده اند. این فایل‌ها روی یک کامپیوتر «میزبان» یا «سرور» قرار می‌گیرند و با یک نام دامنه مشترک فراخوانی می‌شوند. وب جهانی بخشی از اینترنت است که یک مدل ارتباطی را مشخص می‌کند. بر روی وب جهانی اطلاعاتی وجود دارد که تنها با یک کلیک در اختیار قرار می‌گیرد. وب‌ها منابعی اطلاعاتی در اینترنت هستند. وب سایت با صفحه وب متفاوت است. وب سایت ممکن است شامل چندین صفحه، فایل، تصویر، صوت و غیره باشد. پس هر وب سایت متشکل از صفحات مختلفی است که یکی از آنها به عنوان Home page شناخته می‌شود. صفحات هر وب سایت بر روی کامپیوتری قرار دارد که به مشتریان وب خدمات ارائه می‌دهد. این کامپیوتر می‌تواند یک کامپیوتر خصوصی یا یک Server شبکه باشد که برای امور دیگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به هر حال این کامپیوتر باید به اندازه کافی بزرگ بوده تا قابلیت سرویس دهی به درخواست‌های همزمان را داشته باشد.

2-2-6) مراحل ایجاد یک وب سایت

  1. تحلیل و گزارش شناخت از اهداف مدیران
  2. شناخت مخاطبان و کاربران سایت
  3. ایجاد استراتژی از عملکرد سایت
  4. تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی
  5. جمع آوری و آنالیز اطلاعات
  6. طراحی واسط گرافیکی با زیباترین کیفیت
  7. طراحی صفحات براساس آخرین استانداردها
  8. تحلیل و پیاده سازی بانک‌های اطلاعاتی
  9. برنامه نویسی و توسعه سیستم
  10. بهینه سازی کلیه کلمات کلیدی و متون نهایی
  11. ایجاد مقیاس پذیری و اجرا در کلیه مرورگرها
  12. بار کردن و آزمایش وب سایت
  13. نصب سیستم آمار وب
  14. معرفی به موتورهای جستجوگر
  15. تبادل لینک
  16. تحلیل گزارشات آماری و بهینه سازی سایت
  17. پشتیبانی و بروز رسانی

خرید فایل

مقاله شناسایی و بررسی آسیب های پیمانکاران در صنعت ساختمان – 1

دانلود مقاله با موضوع شناسایی و بررسی آسیب هاي پیمانکاران در صنعت ساختمان،در قالب pdf و در 6 صفحه،

شامل:

چکیده مقدمه مسائل آسیب رسان ساختار سازمانی پیمانکار نتيجه گيری مراجع

چکیده مقاله

آسیب شناسی از جمله مباحث با اهمیت در جوامع پیمانکاري است که تا کنون کمتر به آن توجه شده است. عموماً آسیب شناسی با کمبودها و نارسایی ها مترادف می گردد، در حالی که چنین نیست آسیب ها آن دسته از پیش آمدهاي ناخواسته اي هستند که با وجود شکل گیري صحیح برنامه ها، به دلایل معلوم و نامعلوم به پیمانکار تحویل شده اند. مثلاً مقاومت در مقابل پرداخت هاي قانونی یا ادعاهاي پرسنل به استناد قوانین کار و تأمین اجتماعی علیه شرکت هاي پیمانکاري و یا کم کاري افراد در مقابل مسئولیت هاي محوله و… از جمله این آسیبها به شمار می آیند. هدف این مقاله، آسیب شناسی پروژه ها و جوامع پیمانکاري با تأکید بر عملیات کاریابی و جذب کار بوده تا در حد توان بتوان برخی از آسیب هاي احتمالی که وقوع آن ها محتمل خواهد بود شناسایی و معرفی گردد.

برچسب

  • آسیب هاي پیمانکاران در صنعت ساختمان
  • مشکلات پیمانکاران عمرانی
  • مشکلات پیمانکاران صنعت ساختمان
  • پیمانکاران صنعت ساختمان
  • بررسی مشکلات پیمانکاران
  • مشکلات پیمانکاران
  • مقاله مشکلات پیمانکاران صنعت ساختمان
  • تحقیق مشکلات پیمانکاران عمرانی
  • مقاله مشکلات پیمانکاران

خرید فایل

گزارش کارآموزی نصب ونگهداری موتورخانه – 2

در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
فهرست مطالب
مقدمه
ضرورت استفاده سیستم هوشمند موتورخانه
کنترل مستقیم تجهیزات حرارتی ساختمان
سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه
دیگ بخار قسمت اول
ساختمان بدنه دیگ
دیگ بخار قسمت دوم (مشعل مایع سوز )
دیگ بخار قسمت سوم ( مشعل دو سوخته گاز ومایع )
ساختار دیگ های بخار
تصفیه آب
صافی ذغالی
رسوبزدا
سختی گیر ها
ساختمان وعوامل خوردگی کوره
مشعل ها وسوخت
ترموستات
انواع شیر
سختی زدایی
. مقدمه :
در حال حاضر میزان درجه حرارت آب گرم چرخشی و آب گرم مصرفی در موتورخانه ها بصورت دستی و تمام تنظیم درجه حرارت ترموستات دیگ و یا پمپهای سیرکولاسیون انجام می گردد و معمولاً برای تمام مدت بر روی یک عدد ثابت قرار دارد. تغییرات دمای هوا درطول روز موجب افزایش یا کاهش دمای داخل ساختمان شده که نتیجه آن انحراف دمای داخل ساختمان از محدوده آسایش و مصرف بیهوده سوخت و انرژی می باشد. همچنین در بسیاری از ساختمانهای غیرمسکونی با کاربری اداری- عمومی- آموزشی- تجاری که از فضای ساختمان بصورت غیرپیوسته و تنها در بخشی از ساعات روز استفاده می گردد و نیازی به کارکرد موتورخانه پس از اتمام ساعت کاری وجود ندارد.
روش فعلی تنظیم دستی ترموستات دیگها و پمپها، قابلیت اعمال خاموشی و یا کنترل تجهیزات در وضعیت آماده باش را ندارند.

بنابراین با توجه به عدم کارآیی دقیق و محدودیتهای کنترلی ترموستاتهای دستی، ضرورت استفاده از سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه به منظور :
 راهبری و کنترل صحیح تجهیزات موتورخانه شامل مشعلها و پمپها
 بهینه سازی و جلوگیری از مصرف بیهوده سوخت و انرژی الکتریکی
 تثبیت محدوده آسایش حرارتی ساکنین ساختمان
 کاهش استهلاک تجهیزات و هزینه های مربوطه
 کاهش هزینه های سرویس- نگهداری تاسیسات حرارتی
 کاهش تولید و انتشار آلاینده های زیست محیطی آشکار
می گردد.
اصول بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی توسط سیستمهای کنترل هوشمند موتوخانه مبتنی بر کنترل گرمایش از مبداء و محل تولید انرژی حرارتی (موتورخانه) می باشد. این سیستم با دریافت اطلاعات از سنسورهای حرارتی که در محلهای زیر نصب می گردند :
 ضلع شمالی ساختمان جهت اندازه گیری دمای سایه (حداقل دمای محیط خارج ساختمان)
 کلکتور آب گرم چرخشی
 خروجی منبع آب گرم مصرفی
لحظه به لحظه اطلاعات حرارتی موقعیتهای فوق را اندازه گیری و با تشخیص هوشمند نیاز حرارتی ساختمان تا برقراری شرایط مطلوب در تابستان یا زمستان تجهیزات حرارتی موتورخانه شامل مشعلها و پمپهای آب گرم چرخشی را راهبری می نماید. بدین صورت مصارف گرمایشی (گرمایش- آب گرم مصرفی) نیز متناسب با نوع کاربری ساختمان مسکونی یا غیرمسکونی (اداری- عمومی- آموزشی- تجاری) تامین و کنترل می شود. صرفه جویی مصرف انرژی حاصل از عملکرد سیستم به دو دسته تقسیم می شوند :
 کنترل مصارف گرمایشی درزمان استفاده از ساختمان (مسکونی و غیرمسکونی)
 خاموشی یا آماده باش موتورخانه پس از ساعت کاری ساختمان های غیرمسکونی (در ساختمانهای اداری-آموزشی- عمومی- تجاری)
هنگام استفاده از موتورخانه در ساختمانهای مسکونی و یا غیرمسکونی و با در نظر گرفتن شرایط کارکرد زمستانی تابستانی و برای کنترل گرمایش، مشعلها و پمپها توسط یک منحنی حرارتی کنترل می شوند. در این منحنی دمای آب گرم چرخشی در تاسیسات، تابعی از درجه حرارت محیط خارج ساختمان می باشد و به صورت لحظه ای و خودکار متناسب با تغییرات دمای خارج ساختمان کنترل می شود و باعث ایجاد دمای یکنواخت در داخل ساختمان می گردد. بدین صورت هنگام گرم شدن دمای محیط خارج ساختمان مشعلها و پمپها به اندازه ای کار می کنند که گرمایش در حد مورد نیاز و در محدوده آسایش حرارتی تامین شود و از تولید بیش از حد حرارت که موجب کلافگی و باز شدن پنجره ها بمنظور تعدیل دمای اتاقها می گردد جلوگیری می نماید.
برای تامین دمای آب گرم مصرفی مطابق با شرایط مطلوب تعریف شده نیز تجهیزات موتورخانه به اندازه ای کار می کنند که تنها دمای آب گرم مصرفی در ساعتهای مورد نظر به حد تعریف شده و مطلوب برسد و نه بیشتر.
در ساختمانهای با کاربری غیرمسکونی نظیر ادارات، مدارس، مجتمع های تجاری و … نیز بدلیل غیرپیوسته بودن ساعت بهره برداری از ساختمان، سیستم کنترل هوشمند موتورخانه توسط یک تقویم زمانی پس از ساعت کاری و تا زمان پیش راه اندازی موتورخانه در صبح روز بعد، موتورخانه را کاملاً خاموش و یا در وضعیت آماده باش (کنترل دمای آب گرم چرخشی در یک دمای ثابت و پائین) قرار می دهد.
ویژگیهای منحصربفرد استفاده از سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه در مقایسه با سایر روشهای بهینه سازی مصرف انرژی :
1-2- مستقل بودن عملکرد سیستم از مساحت زیربنای ساختمان:
با افـزایش مساحت زیربنـای ساختمـان، مصرف سوخت و انرژی آن نیز به نسبت ساختمانهای کوچکتر افزایش می یابد و موجب می شود تا اجرای روشهای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانهای بزرگتر، پر هزینه تر شود. بعنوان مثال درصورتیکه مساحت پنجره های هر ساختمان 15% مساحت کل ساختمان در نظر گرفته شود در یک ساختمان با مساحت 000/10 متر مربع، مقدار و هزینه اجرای پنجره دو جداره 5 برابر مقدار و هزینه اجرای آن در یک ساختمان با مساحت 2000 متر مربع می باشد و به همین ترتیب برای اجرای روشهای دیگری مانند : عایق حرارتی، عایق های حرارتی دیوار و کف و سقف، شیرهای ترموستاتیک رادیاتور.
برخلاف روشهای فوق، سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه دارای ویژگی منحصربفرد و متمایز ‘مستقل بودن عملکرد از مساحت بنای ساختمان’ می باشند. به عبارت دیگر در موتورخانه هر ساختمان، صرف نظر از مساحت آن، تنها با نصب یک دستگاه با هزینه ای ثابت و حداقل، موتورخانه هوشمند می گردد. دلیل این ویژگی منحصربفرد در تعداد مشعلها و دیگهای هر موتورخانه است. تعداد و ظرفیت حرارتی مشعلها و دیگهای تاسیسات حرارتی هر ساختمان (مصرف کنندگان سوخت) با مساحت آن نسبت مستقیم دارد و همواره تعداد مشعلها و ترکیب ظرفیت حرارتی آنها به نحوی است که علاوه بر تامین بار حرارتی مورد نیاز ساختمان، موجب افزایش هزینه های اجرایی نیز نگردند. طبق تحقیقات انجام شده در سطح موتورخانه های کشور در بیش از 99% ساختمانهای موجود تعداد دیگها و مشعلها حداکثر 3 دستگاه می باشد. در ساختمانهای کوچک با مساحت زیر 2000 مترمربع، ظرفیت حرارتی مشعلها و دیگها پائین و در حدود kcal/h 150000 – 100000 می باشد و با افزایش مساحت ساختمان با ثابت ماندن تعداد دیگ و مشعل، ظرفیت حرارتی آنها افزایش می یابد و حتی به حدود kcal/h 1000000 و یا بیشتر نیز می رسد.
عملکرد هر خروجی مشعل یا پمپ در سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه به شکلی است که بصورت سریال (سری) در مدار برق این تجهیزات قرار گرفته و صرف نظر از ظرفیت جریانی و آمپراژ آنها با فرمان ON/OFF در زمانهای مقتضی آنها را کنترل می نماید. بنابراین با توجه به توضیحات فوق سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه با قابلیت کنترل تا 3 مشعل دارای ویژگی منحصربفرد مستقل بودن عملکرد از مساحت بنای ساختمان می گردند.
2-2- پیک زدایی مصرف سوخت در اوج سرما :
اوج مصرف گاز در فصل سرما از ساعت 17 تا ساعات اولیه بامداد می باشد. این محدوده زمانی مقارن با غروب خورشید و کاهش دمای هوا و نیاز به افزایش فرآیند گرمایشی ساختمان می باشد (افزایش درجه حرارت بخاریهای گاز سوز، افزایش درجه ترموستات دیگ در ساختمانهای دارای موتورخانه مرکزی و یا افزایش تعداد رادیاتورهای فعال در هر واحد ساختمانی). نکته قابل توجه دیگر، زمان پایان ساعت کاری ادارات، مجتمع های عمومی و تجاری و مدارس می باشد که دقیقاً همزمان با ساعت اوج مصرف گاز می باشد. این مهم در کنار قابلیت ویژه و منحصر بفرد سیستمهای کنترل هوشمند که توانایی خاموشی و یا اعمال دمای آماده باش مصرف موتورخانه ساختمانهای غیر مسکونی پس از پایان ساعت کاری را دارند مفهوم ویژه ای را پدید می آورد : پیک زدایی مصرف در اوج سرما از مصرف گاز سالانه تاسیسات حرارتی هر ساختمان در حدود 20% آن مربوط به فصل گرما (متوسط 7 ماه سال) و در حدود 80% آن مربوط به فصل سرما (متوسط 5 ماه یا 150 روز در سال) می باشد. همچنین در بسیاری از ساختمان های اداری و مدارس، موتورخانه در تابستان خاموش و تنها در زمستان مورد بهره برداری قرار می گیرد. بنابراین در این دسته از ساختمانها عملاً 100% صرفه جویی حاصل از عملکرد سیستمهای کنترل هوشمند موتورخانه مربوط به فصل سرما خواهد بود. که طبیعتاً میزان اثر بخشی آن بر روی جبران پیک مصرف نیز بسیار محسوس و قابل تامل می باشد. درحدود 80% از حجم گاز صرفه جویی شده حاصل از عملکرد سیستمهای کنترل هوشمند موتورخانه در فصل سرما مربوط به خاموشی یا دمای آماده باش موتورخانه پس از پایان ساعت کاری ساختمانهای غیرمسکونی و از ساعت 17 تا ساعتهای اولیه بامداد می باشد که همزمان با ساعت اوج مصرف گاز است.پیک های مصرف گاز در ساختمانهای غیرمسکونی و اداری طی دو نوبت یکی صبحها به هنگام شروع کار اداره و دیگری در هنگـام ظهر و موقع نماز و ناهار و استفاده از آب گرم مصرفی می باشد که البته اثرات آن بر روی مصرف گاز شبکه ناچیـز می باشـد ولی با این وجود در صورت استفاده از سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه با توجه به افزایش دمای هوا به هنگام ظهر و نیاز گرمایش کمتر در این مقطع زمانی نیز پیک زدایی صورت می پذیرد.

این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 100

برچسب

  • دانلود گزارش کارآموزی نصب ونگهداري موتورخانه شرکت یکتار تاسیسات شیراز
  • کارآموزی نصب ونگهداري موتورخانه شرکت یکتار
  • نصب ونگهداري موتورخانه شرکت یکتار
  • کارآموزی نصب ونگهداري موتورخانه
  • کارآموزی
  • گزارش کارآموزی
  • کارورزی
  • دانلود کارآموزی
  • دانلود گزا

خرید فایل

دانلود طرح توجیهی تولید و بسته بندی سس مایونز – 3

این طرح توجیهی در رابطه با توليد و بسته بندی سس مايونز می باشد که بر اساس آخرین تغییرات توسط کارشناسان متخصص
با دقت نگارش و جمع آوری شده است.
این فایل برای کارآفرینان در زمینه توليد و بسته بندی سس مايونز مناسب می باشد.

این طرح توجیهی شامل:
مقدمه و خلاصه ای از طرح
فهرست مطالب
جداول و محاسبات مربوطه
موضوع و معرفی طرح
هزینه تجهیزات
ظرفيت
سرمايه گذاری كل
سهم آورده متقاضی
سهم تسهيلات
دوره بازگشت سرمايه
اشتغال زايي
فضای مورد نیاز
تعداد و هزینه نیروی انسانی
استانداردهای مربوطه
بازارهای داخلی و خارجی
توجیه فنی و اقتصادی طرح
عرضه کنندگان و…

مناسب برای:
– اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
– گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
– ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
– گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
– ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی
– مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی و ارائه دانشجویی

این طرح توجیهی (مطالعه امکان سنجی، طرح کسب و کار، طرح تجاری یا BP) در قالب pdf و در حجم 19 صفحه به
همراه جداول و کلیه محاسبات مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.خرید و دانلود فایل

  • قیمت: 1,000 تومان
  • فرمت فایل دانلودی: zip
  • حجم فایل: 94 کیلوبایت

برچسب

  • طرح توجیهی توليد و بسته بندی سس مايونز
  • دانلود طرح توجیهی توليد و بسته بندی سس مايونز
  • کارآفرینی توليد و بسته بندی سس مايونز
  • طرح کسب و کار توليد و بسته بندی سس مايونز
  • طرح کارآفرینی توليد و بسته بندی سس مايونز
  • امکان سنجی توليد و بسته بندی سس مايونز

خرید فایل

نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان آباده (واقع در استان فارس) – 4

نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان آباده (واقع در استان فارس)

نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال (0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی (112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب (247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).

محتوای فایل دانلودی

  • قیمت: 3,000 تومان
  • فرمت فایل دانلودی: 7z
  • حجم فایل: 1,454 کیلوبایت

برچسب

  • نقشه جهت شیب
  • نقشه جهت جغرافیایی
  • جهت شیب
  • جهت شیب استان ها
  • نقشه جهت شیب استان ها
  • نقشه رستری جهت شیب
  • دانلود نقشه جهت شیب
  • نقشه ی جهت شیب شهرستان ها
  • نقشه ی جهت شیب شهرستان آباده
  • استان فارس

خرید فایل

طرح کارآفرینی آموزشگاه علمی آزاد – 5

طرح كارآفريني آموزشـگاه علـمي آزاد

خلاصه طرح
موضوع طرح : آموزشگاه علمي آزاد
ظرفيت طرح : 124800 ساعت‌آموزش – نفر
محل اجراي طرح : قابل اجرا در مناطق شهري سراسر كشور
سرمايه گذاري كـل: 474 ميليون ريال
سهم آوردة متقاضي: 54 ميليون ريال
سهم تسهيلات: 420 ميليون ريال
دورة بازگشـت سرمايه: پانزده ماه
اشتغالزايي : پانـزده نفر

مقدمــه :
رشد سريع جمعيت در دهه هاي 1350 و 60 موجب تغيير در ساختار جمعيتي كشور گشته است به گونه اي كه جمعيت ايران تبديل به جوان ترين جمعيت در ميان ملل جهان شده است. در عين حال اين موضوع موجب بروز برخي مشكلات در ساختار اجتماعي مانند رشد بي‌رويه متقاضيان كار از سويي و جذب سهم عمده‌اي از بودجه كشور به امور جاري نظير تامين بهداشت و آموزش همگاني از ديگر سو شده است كه اين انر نيز به نوبه خود سبب افت در روند رو به رشد زير ساخت هاي عمراني و صنعتي و به تبع آن افزايش نرخ بيكاري شده است.
از ديگر سو خيل جمعيت جوياي كار به منظور مقابله با معضل بيكاري ، روي به مدرك گرايي آورده و تنها راه اشتغال مناسب را در ادامه تحصيل و راهيابي به مراكز آموزش عالي يافته اند. در اين رهگذر ، آزمون ورودي دانشگاههاي كشور اهميتي فزاينده يافته است ، به نحوي كه حساسيت زياده از حد دانش‌آموزان و خانواده ها به اين مساله موجب شده است عده زيادي افراد فاقد تخصص هاي مرتبط ، گام به وادي آموزش دروس براي داوطلبان آزمون سراسري نهند و در اين ميان به كسب منافع خود بپردازند.
با اين اوصاف ، آموزشگاههاي آزاد علمي مي‌توانند ضمن استفاده از نيروهاي تحصيلكرده و داراي صلاحيت، علاوه بر پاسخگويي به نيازهاي آموزشي داوطلبان ، سهمي در اشتغال فارغ‌التحصيلان دانشگاهي داشته و بازده مناسبي نيز از اين فعاليت اقتصادي – فرهنگي ببرند. ضمن اينكه با افزايش نسبت دختران در ميان داوطلبان ورود به دانشگاهها به بيش ازنيمي از كل داوطلبان، احداث آموزشگاههاي آزاد علمي دخترانه در قالب تعاوني هاي بانوان داراي توجيه مناسب اقتصادي خواهد بود.

برچسب

  • طرح توجيهي
  • طرح كارآفريني
  • كارآفريني
  • كسب و كار
  • طرح كسب و كار
  • آموزشگاه علمي آزاد
  • تاسيس آموزشگاه
  • طرح كارآفريني آموزشگاه علمي آزاد

خرید فایل

نقشه منحنی های هم تبخیر استان کرمان – 6

شیپ فایل خطوط هم تبخیر استان کرمان
مشخصات سیستم تصویر:
Geographic Coordinate System: GCS_International_1924
Datum: D_International_1924
Prime Meridian: Greenwich
Angular Unit: Degree

محتوای فایل دانلودی

  • قیمت: 3,000 تومان
  • فرمت فایل دانلودی: rar
  • حجم فایل: 111 کیلوبایت

برچسب

  • نقشه هم تبخیر استان کرمان
  • نقشه خطوط هم تبخیر استان کرمان
  • نقشه منحنی های هم تبخیر استان کرمان
  • شیپ فایل خطوط هم تبخیر استان کرمان
  • دانلود نقشه هم تبخیر استان کرمان
  • شیپ فایل منحنی های هم تبخیر استان کرمان

خرید فایل